Google hizmetlerinin neredeyse tamamıni severim kullanidim Yıllardırda analitik kullanıyorum fakat şu Ga4 geldi geleli beni inanılmaz geriyor ve hic kullanışlı bulmuyorum düzgün bir sistem bulsam hemen geçeceğim. Varmı sizinde benzer sorunlarınız?