• 01-06-2009, 06:52:01
    #1
    leblebi yazarı şahsım, toplumdaki bu kötü gidişata dur deme adına faydalı olmaya karar verdim. kendime

    - oğlum söz gider yazı kalır.

    dedim. sizlere nasıl yaklaşmam konusunda taktik almak için o hani İsviçre'de bilimadamları var ya her haltın içinden çıkıyorlar... işte onlardan biri benim Nurullah amcam. ona gittim. hatta uçtum. uçağımız var. zenginiz. neyse...



    - amca ben bunların bilinçaltında yer edinmek istiyorum. hazır sen de İsviçre'li bilimadamıyken yol göster bana.

    dönüşte gelmişken bir bara uğrayayım dedim. hani İsviçre ya... ben de esmer Türk erkeğiyim. barda çok güzel bir kadın ile tanıştım. hayatımın dönüm noktasıydı. Dilara ile tanışmama sebep oldu.



    Dilara'yı Türkiye'ye getirdim. annem tarhana çorbası yapmıştı. çocukluğumu hatırladım. çok yaramazdım.



    Dilara aslında çocukluğumdu. hayatı anlamak istedim. saçları Fuat amcada sıfıra vurdurttum. budizme merak saldım.



    ükleme döndüm. her şey aynıydı. yaşadıklarım bana bir şey katmamıştı.

    ve konunun amacına yönelik: işte sosyal sorumluluk bilinci ile hazırladıklarım aşağıda. umarım "DUR!" diyebilmişimdir. çorbada tuz misali. hani önemli olan o yolda ölmek. bir elin nesi var iki elin sesi var. benimki senden kara.







    arkanızdayım :eyeb:
  • 01-06-2009, 06:53:39
    #2
    kesinlikle reklam amaçlı değildir.

    uyumadım ve sabah sabah bu gereksiz ötesi işle uğraştım. orada burada paylaşıp daha da saçma bir hal almasını istedim.
  • 01-06-2009, 07:23:20
    #3
    Bu Sitede bayan üyelerde var,küçük yaşta kardeşlerimizde var. Son 3 resimi sizce böyle bir forumda paylaşmak ne kadar normaldir?
  • 01-06-2009, 08:02:54
    #4
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Sitede bayan üyelerde var,küçük yaşta kardeşlerimizde var. Son 3 resimi sizce böyle bir forumda paylaşmak ne kadar normaldir?
    tamam resimler biraz ağır olmuş ama verilmek istenen mesaj güzel.. bilgisayar başında zamanınızı öldürmeyin, internet size sosyalleşmek açısından birşey kazandırmaz, bunun yerine sinemaya, operaya, tiyatroya gidin diye de kabak gibi söylemiş.

    teşekkür ederim ben beğendim