_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Sitede bayan üyelerde var,küçük yaşta kardeşlerimizde var. Son 3 resimi sizce böyle bir forumda paylaşmak ne kadar normaldir?
tamam resimler biraz ağır olmuş ama verilmek istenen mesaj güzel.. bilgisayar başında zamanınızı öldürmeyin, internet size sosyalleşmek açısından birşey kazandırmaz, bunun yerine sinemaya, operaya, tiyatroya gidin diye de kabak gibi söylemiş.

teşekkür ederim ben beğendim