• 09-09-2023, 20:02:04
    #1
    Az önce Suriyeli birinin 11 yaşındaki Türk evladını bıçakladığı ile ilgili bir paylaşım yaptım. Evet hakaret ettim bu doğru lakin elim ayağım titremis hüngür hüngür ağlamışım bunların nasıl bir varlık olduğunu göstermek istedim. Yöneticiler biraz daha sağ duyulu olamazlar mı? Aynı konu içinde 2 r10 üyesi arkadaşta bu durumdan mutluymuş gibi ban ban emojisi koymuşlar. Arkadaşlar banlanmam o kadar hoşunuza gidecekse banlanayim yeter ki siz insan olun
  • 09-09-2023, 20:02:57
    #2
    Haber yalan çünkü o kişi suriyeli değil.
  • 09-09-2023, 20:04:07
    #3
    Restoran&Cafe Yazılımı
    Yüksek ihtimalle silinme sebebi içerikten kaynaklı video vs koyduğun için. Kimse suspend i göze almaz heleki r10
  • 09-09-2023, 20:06:16
    #4
    WebFlux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber yalan çünkü o kişi suriyeli değil.
    Kanıt diye attığın şeyin yazı texti olduğunun farkında mısın?