Az önce Suriyeli birinin 11 yaşındaki Türk evladını bıçakladığı ile ilgili bir paylaşım yaptım. Evet hakaret ettim bu doğru lakin elim ayağım titremis hüngür hüngür ağlamışım bunların nasıl bir varlık olduğunu göstermek istedim. Yöneticiler biraz daha sağ duyulu olamazlar mı? Aynı konu içinde 2 r10 üyesi arkadaşta bu durumdan mutluymuş gibi ban ban emojisi koymuşlar. Arkadaşlar banlanmam o kadar hoşunuza gidecekse banlanayim yeter ki siz insan olun