Yeni rakı - yeni seri - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni rakı - yeni seri
13
●
578
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yeni rakı - yeni seri
1
2
24-05-2009, 02:01:08
#1
Bilgisayar
http://www.yeniseri.com/
Yeni rakı içici sertifikası
Zor oldu ama sonunda aldım sertifikamı
4800 puan ancak alabildim
24-05-2009, 02:02:36
#2
lost42
Ben de 4900le bitirdim
24-05-2009, 03:03:56
#3
Bilgisayar
Hani sertifikan?
24-05-2009, 04:22:37
#4
StormBilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
6280 puan aldım
24-05-2009, 08:55:09
#5
Kadir TUTAK
şakamı yoksa gerçekten varmı :S
24-05-2009, 09:22:16
#6
Exwore
Yapamıyorum ben ya bir türlü :S
24-05-2009, 11:02:04
#7
c0di
4860 puan aldım bende
24-05-2009, 13:38:48
#8
Serverfield_Sezer
ş.refsiz berduş
geçemedim.
24-05-2009, 14:04:27
#9
Ardas
Üyeliği durduruldu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler