• 24-05-2009, 02:01:08
    #1
    http://www.yeniseri.com/
    Yeni rakı içici sertifikası
    Zor oldu ama sonunda aldım sertifikamı

    4800 puan ancak alabildim
  • 24-05-2009, 02:02:36
    #2
    Ben de 4900le bitirdim
  • 24-05-2009, 03:03:56
    #3
    Hani sertifikan?
  • 24-05-2009, 04:22:37
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    6280 puan aldım
  • 24-05-2009, 08:55:09
    #5
    şakamı yoksa gerçekten varmı :S
  • 24-05-2009, 09:22:16
    #6
    Yapamıyorum ben ya bir türlü :S
  • 24-05-2009, 11:02:04
    #7
    4860 puan aldım bende
  • 24-05-2009, 13:38:48
    #8
    ş.refsiz berduş geçemedim.
  • 24-05-2009, 14:04:27
    #9
    Üyeliği durduruldu