• 24-05-2009, 14:12:11
    #10
    En sonuncusu çok zor
  • 24-05-2009, 15:10:30
    #11
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 24-05-2009, 15:31:45
    #12
    bidaha oynadım 6250 aldım
  • 24-05-2009, 17:11:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bir türlü tokuşturamadık gitti ya...
  • 28-05-2009, 15:31:15
    #14
    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6260 aldim, sertifika maile geliyor sanirim.
    Yok, bitirince bilgilerini giriyorsun, sonra geliyor ekrana.