• 27-08-2023, 02:15:28
    #1
    Forumda bir kaç konu okurken şunu fark ettim ticaret dışı konularda herkes çok gergin ve sinirli bir yaklaşım ile cevap yazıyorlar onlara su video ile cevap vermek istiyorum

    https://youtube.com/shorts/DjCZ717-a...wRuW8utnDu7WWs
  • 27-08-2023, 02:16:54
    #2
    • FireRox
    • Jonezz
    FireRox ve Jonezz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2023, 02:17:41
    #3
    Sabahları uyanırken bile çok gergin oluyorum mutlu uyanan var mı acaba?
  • 27-08-2023, 02:18:42
    #4
    Darlanmak bir sanatsa biz Türk milleti bu işin Picasso’suyuz.
  • 27-08-2023, 02:23:34
    #5
    Hocam son yıllarda bu gerginlik çok arttı herkes gergin.
  • 27-08-2023, 02:24:32
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son yıllarda bu gerginlik çok arttı herkes gergin.
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darlanmak bir sanatsa biz Türk milleti bu işin Picasso’suyuz.
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahları uyanırken bile çok gergin oluyorum mutlu uyanan var mı acaba?
    Devlet ücretsiz papatya çayı dağıtmalı
  • 27-08-2023, 03:16:48
    #7
    kopechka.com
    Keşke tek forumda olsa
    Reel de yine bir çok kişi stresli yada çok sinirli
  • 27-08-2023, 03:27:37
    #8
  • 27-08-2023, 03:37:17
    #9
    Herkes ayrı bi hava. Gergin olmayalım da napalım