Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam son yıllarda bu gerginlik çok arttı herkes gergin.
SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darlanmak bir sanatsa biz Türk milleti bu işin Picasso’suyuz.
Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahları uyanırken bile çok gergin oluyorum mutlu uyanan var mı acaba?
Devlet ücretsiz papatya çayı dağıtmalı