kötü bişeymi yaptım ben gerizekalı muamelesi gördüm galiba ama bu türkiyenin en çok okunan fıklarından biriymiş. bende eklim dedim. bidaha yazmam olur biter.
-rep vermenin bir anlamı yokki sadece ayıp.
bu konuda -rep verilecek hiç bir şey yok.
çeker giderim sorun buysa ne yapsam tepki ya.
Bu kadar hassas olma derim.boşver.sen bi fıkra ekledin biz de yorumladık.elbet de sana göre güzel ama bize göre güzel olmayabilir ya da soğuk bir espiri diye düşünebiliriz.Eleştirilmeyi göze alan forumda konu açar neticede işte adı üstünde forum

emeğine sağlık,güzeldi vs.türünden yorumları da yapardık ama sonuçta direkt o an aklımıza gelen yorumları yapıyoruz
Üzülme ya da kırılma.Daha çok konu açacaksın daha çok iyi ya da kötü eleştiri alacaksın.Baştan çeker giderim vs.dersen zaten sen neden burdasın ki o zaman

bi fıkrana 3-5 yorum yaptık diye çekip gideceksen zaten buraya sadece bu tür konular eklemeye mi geldin diye sorarlar sana.
dediğim gibi takma sen üzülme de.eksi repmiş artı repmiş.hele o hiç takılacak bir konu değilmiş eksileri yiye yiye öğrendik

rep insiyatiftir.Kasten verilmediği sürece bu durumdan şikayetçi olamazsın.