• 21-05-2009, 01:14:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sarhoşun biri yolda giderken bir şişe tepmiş içinden bir cin çıkmış "dile benden ne dilersen" demiş.

    Sarhoş:
    Rahatsız ettim özür dilerim.

  • 21-05-2009, 01:21:18
    #2
    ıyyyy
  • 21-05-2009, 01:23:58
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Gece gece soğuk duş etkisi yaptı
  • 21-05-2009, 01:27:15
    #4
    yaşama hevesimi kaybettim
  • 21-05-2009, 01:30:46
    #5
    sorun değil.alışırız.
  • 21-05-2009, 01:33:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kötü bişeymi yaptım ben gerizekalı muamelesi gördüm galiba ama bu türkiyenin en çok okunan fıklarından biriymiş. bende eklim dedim. bidaha yazmam olur biter.

    -rep vermenin bir anlamı yokki sadece ayıp.
    bu konuda -rep verilecek hiç bir şey yok.

    çeker giderim sorun buysa ne yapsam tepki ya.
  • 21-05-2009, 01:40:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş o aradaki ince espiri
  • 21-05-2009, 01:45:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar lütfen -rep lik bir konu yok tamam foruma birdaha girmem olur biter.
    iyi geceler dilerim.
  • 21-05-2009, 01:49:05
    #9
    Mine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü bişeymi yaptım ben gerizekalı muamelesi gördüm galiba ama bu türkiyenin en çok okunan fıklarından biriymiş. bende eklim dedim. bidaha yazmam olur biter.
    -rep vermenin bir anlamı yokki sadece ayıp.
    bu konuda -rep verilecek hiç bir şey yok.
    çeker giderim sorun buysa ne yapsam tepki ya.

    Bu kadar hassas olma derim.boşver.sen bi fıkra ekledin biz de yorumladık.elbet de sana göre güzel ama bize göre güzel olmayabilir ya da soğuk bir espiri diye düşünebiliriz.Eleştirilmeyi göze alan forumda konu açar neticede işte adı üstünde forum emeğine sağlık,güzeldi vs.türünden yorumları da yapardık ama sonuçta direkt o an aklımıza gelen yorumları yapıyoruz

    Üzülme ya da kırılma.Daha çok konu açacaksın daha çok iyi ya da kötü eleştiri alacaksın.Baştan çeker giderim vs.dersen zaten sen neden burdasın ki o zaman bi fıkrana 3-5 yorum yaptık diye çekip gideceksen zaten buraya sadece bu tür konular eklemeye mi geldin diye sorarlar sana.

    dediğim gibi takma sen üzülme de.eksi repmiş artı repmiş.hele o hiç takılacak bir konu değilmiş eksileri yiye yiye öğrendik rep insiyatiftir.Kasten verilmediği sürece bu durumdan şikayetçi olamazsın.