Konu
Rahatsız ettim özür dilerim :)
21-05-2009, 01:14:26
#1
StrKral
Üyeliği durduruldu
Sarhoşun biri yolda giderken bir şişe tepmiş içinden bir cin çıkmış "dile benden ne dilersen" demiş.
Sarhoş:
Rahatsız ettim özür dilerim.