• 03-08-2023, 21:30:26
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 03-08-2023, 21:31:49
    #2
    neyzen tevfik mi yazmış
  • 03-08-2023, 21:32:08
    #3
    teşekkürler
  • 03-08-2023, 21:33:49
    #4
    ya olsun ikisinin de derdi var siz zengin olmamak için şükretmeye devam edin.
  • 03-08-2023, 21:34:25
    #5
  • 03-08-2023, 21:39:00
    #6
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel yiknamis beyinleriniz
    Fakirliğin olduğu yerde her türlü suç baş gösterir.
    Zenginliğin olduğu yerde ki suç oranlarıyla fakirliğin olduğu yerdeki suç oranlarını karşılaştırma izi tavsiye ederim.
    • Apomen
    • brooklynin
    Apomen ve brooklynin bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2023, 21:49:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Fakir iş bulur, zengin iş teklifi alır.

    - Fakir lokantaya, zengin restauranta gider.

    - Fakir yola revan olur, zengin seyahate çıkar.

    - Fakir hamama, zengin saunaya gider.

    - Zengin flört eder, fakir t*ciz eder.

    - Fakir dolmuşa, zengin taksiye biner.

    - Fakir z*na yapar, zengin çapkınlık.

    - Fakir kadınla, zengin parayla oynar.

    - Fakir dürüm yer, zengin wrap yer.

    - Fakir hırsızlık, zengin yolsuzluk yapar.

    - Fakirler daha fakir olur, zenginler daha zengin.

    - Fakir kargo ***unu yemeden kalkar, zengin güne erken başlar.

    - Zengine hayırlı olsun, fakire nereden buldun denir.

    - Zengin yaşar, fakir hayatta kalır.

    - Zengin kahvaltıya iner, fakir kahvaltıya oturur.

    - Fakir evde kalır, zengin müzmin bekar olur.

    - Fakirin borcu olur, zenginin ödemesi.

    - Fakiri güneş, zengini klima çarpar.

    - Zengin sağlıklı yaşamak için varlığını kullanır, fakir varlıklı yaşamak için sağlığını kullanır.
    Bir şey derdim de... Neyse...
    Haklısınız. Ne deseniz haklısınız.
  • 03-08-2023, 21:54:04
    #8
    Neyse ne. Zengin de insan, Fakir de insan. Hangi Irktan ya da Din'den olursan ol, aynı gemideyiz Ağalar. Sadece varılacak limanlar farklı... O da zamanı gelince..

    Anlayan anladı....
  • 03-08-2023, 22:17:23
    #9
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse ne. Zengin de insan, Fakir de insan. Hangi Irktan ya da Din'den olursan ol, aynı gemideyiz Ağalar. Sadece varılacak limanlar farklı... O da zamanı gelince..

    Anlayan anladı....
    fakir nasıl avutulurun açıklamasını yapmış. itimat vermeyin.