AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ne. Zengin de insan, Fakir de insan. Hangi Irktan ya da Din'den olursan ol, aynı gemideyiz Ağalar. Sadece varılacak limanlar farklı... O da zamanı gelince..

Anlayan anladı....
fakir nasıl avutulurun açıklamasını yapmış. itimat vermeyin.