Böbreğini satmış ve zenginmiş :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böbreğini satmış ve zenginmiş :)
11
●
538
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Böbreğini satmış ve zenginmiş :)
1
2
26-07-2023, 20:06:19
#1
miracuzunlar
Wordpress bir siteme yorum gelmiş alakasiz
26-07-2023, 20:07:05
#2
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Bizim böbreği çalar hocam bunlar 😂
26-07-2023, 20:08:43
#3
Misafir
miracuzunlar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wordpress bir siteme yorum gelmiş alakasiz
Hocam numarayı özelden atar mısınız, trollemek istiyorum
inceprivate
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
26-07-2023, 20:08:58
#4
taylantum
kardeş 2 böbreiğimi veririm beni kuvettin içinde bırakın finalda .d Yav Arkadaş millet dolandırılmaya ne kadar razı yahu ne bu saçmalıklıar
26-07-2023, 20:09:02
#5
dumandandan
piyasası yükselir diyorlar hocam bu seviye satış fiyatı mıdır sizce?
26-07-2023, 20:10:01
#6
BenPatrick
Böbrek okadar para yapmiyorki hatta komik rakamlara satılıyor
26-07-2023, 20:10:17
#7
adwerd0z1
Şimdi satmayın hocam, 700 leri görecek
Ytd
26-07-2023, 20:12:51
#8
bagbaq
Ekrem abi 2 zara 600 binlik böbrek verdik bizi mi koparıyosun anlamadım
26-07-2023, 20:13:42
#9
ibrahimatmaca
Biri böbreğimi geri versin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler