Böbreğini satmış ve zenginmiş :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böbreğini satmış ve zenginmiş :)
11
●
538
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Böbreğini satmış ve zenginmiş :)
1
2
26-07-2023, 20:14:27
#10
Temajet
Komisyoncu bu yorum atan kesin
26-07-2023, 20:29:19
#11
DigitalTrade
200 K usd teklif gelirse satarım ödemeyi ilk kripto ile yaparlarsa sıkıntı yok
27-07-2023, 13:30:26
#12
Gazapizm
Abd de daha pahalı orda satıp türkiye de böbrek almak istiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler