• 12-07-2023, 01:18:52
    #28
    Siz zengin olmamışsınız. Zenginliğin aslında ne olduğunun farkına varmışsınız. En sona eklediğiniz sebzelerden de ben bunu anladım... Allah ailemizle mutlu ve mesut yaşamayı daima nasip etsin.
  • 12-07-2023, 01:21:08
    #29
    ulan o değilde sofra mükemmel zengin olsan yiyemezsin bu ekmeği. hele bide köy peyniriyle ekşi mayalı köy ekmeği olacak of off
  • 12-07-2023, 09:10:05
    #30
    "2014 yılında babama kardeşlerle ortak 4x4 jeep aldık. eski arabasını satıp üzerini tamamladık."

    Hikayenizde en çok beğendiğim kısım bu oldu, Allah daha güzel şeyler yapmanızı nasip etsin.
  • 12-07-2023, 09:35:16
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    40 yaşındayım ve bana bunu okutan hayat sana da Günaydın.
  • 12-07-2023, 11:44:14
    #32
    Beklenenden çok farklı ama çok güzel bir yazı. Elinize sağlık. Sözlerinize katılıyorum.
  • 12-07-2023, 12:06:39
    #33
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz zengin olmamışsınız. Zenginliğin aslında ne olduğunun farkına varmışsınız. En sona eklediğiniz sebzelerden de ben bunu anladım... Allah ailemizle mutlu ve mesut yaşamayı daima nasip etsin.
    yorum için teşekkür ederim, benim hayatımın mutfağında olan imkanlarla en tatlı yaşamı oluşturmaya çalışıyorum.

    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan o değilde sofra mükemmel zengin olsan yiyemezsin bu ekmeği. hele bide köy peyniriyle ekşi mayalı köy ekmeği olacak of off
    teşekkür ederim, sofrada bulunan katmer, annem tatile gelirken kendi yapmıştı. genel olarak gözleme olarak biliniyor, buzluğa atıp istedikçe ısıtıp yiyoruz. köy peyniri, zeytin bunları da buradan alıp eşim yapıyor. önceden keçilerimiz vardı sütte bizden di ama keçileri kestik çocuklara kırmızı et oldular.

    Old adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "2014 yılında babama kardeşlerle ortak 4x4 jeep aldık. eski arabasını satıp üzerini tamamladık."

    Hikayenizde en çok beğendiğim kısım bu oldu, Allah daha güzel şeyler yapmanızı nasip etsin.
    Annemin hayali balkonlu ev, babamın hayali 4x4 jeepti, çocukları için kendi hayatlarını yaşayamayan anne-babaya ne yapsak azdır. 2 sene sonra emekli olacaklar ikisi de, yanıma gelecekler…
    Gurseltzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 yaşındayım ve bana bunu okutan hayat sana da Günaydın.
    günaydın hocam, beğenmenize sevindim.

    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklenenden çok farklı ama çok güzel bir yazı. Elinize sağlık. Sözlerinize katılıyorum.
    teşekkür ederim,

    size 1 anı 1 de rüyamı anlatayım. bir gün çocuklar olmadan eşime anlatmıştım. Ağaçlık bir alanda oturuyoruz, ben bir ağacın dibine oturmuş resim çiziyorum, önümde başka ağacın altında oğlum ve kızım oynuyorlar diye hayal etmeştim.

    Bir gün rüyamda evde koltuğun arkasında eski tip kollu ateri var, oğlum ateri ile oynarken kızım etrafında ordan oraya koşturuyor, saçları beline kadar gelmiş.

    rüyayı gördüğümde kızım doğmamıştı, cinsiyeti de belli değildi. Kızım olacağını öğrendikten sonra kaç defa kollu ateri baktığımı anlatamam. o rüya da gerçek olacak.



    herkese günaydın, iyi forumlar.
  • 12-07-2023, 12:44:44
    #34
    İstemediğin birşeyi yapmıyorsan özgürsün yani zenginsin.
  • 12-07-2023, 13:17:06
    #35
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemediğin birşeyi yapmıyorsan özgürsün yani zenginsin.
    Bence de öyle, daha önce iş görüşmesi adındaki konumda bundan bahsetmiştim. Kapitalizm insanların zaaflarından yararlanarak sömürür. en büyük düşmanımız kendi zaaflarımız. kaleyi içten fethediyorlar.

    kapitalizmle mücadalenin basit tarifi, başkalarının kahramanlarını hayal etme, kendi kahramanını yarat.

    iyi forumlar.

  • 12-07-2023, 13:47:18
    #36
    Tebrik ederim, aileniz ile mutlu bir ömür diliyorum.
    Yüzünüzden gülücükler hiç eksik olmasın.
    Mesele; zenginliğin farkına varabilmek...