• 12-05-2009, 21:10:17
    #1
    Bu zeki adama şapka çıkartılır ..
    Cem Yılmaz, bu şiirinde Türkiye'nin
    sorunlarını da ele alarak ülkemiz gerçekleri hakkında inanılmaz tespitler yapmış!
    İşte Cem Yılmaz'ın Türkiye'nin durumuna
    mizahi, ve bir o kadar da entelektüel bakış açısıyla yazmış olduğu şiir:


    Bakma, dönmez şafak vakti yurttan kaçan o alçak!
    Dönmeyip Amerika'da, arlanmaksızın yaşayacak!.
    O benim milletimin hırsızıdır, yurdu soyacak,
    Hortumladıkları benimdir, milletimindir ancak!


    Çalma, kurban olayım hepsini ey hırslı çakal!
    Gariban halkıma da bir pul bırakacak kadar al!
    Olmaz sana götürdüğün paralar sonra helal,
    Hakkını vermezsen buradaki ortaklarının behemehal!


    Ben ezelden beri aç yaşadım,aç yaşarım!
    Hangi hükümet beni kurtaracakmış,şaşarım!
    Kurumuş musluk gibiyim, ne akar ne taşarım!
    Yırtsam da bir tarafımı, hiç görülmez başarım!


    Mali krizler, yoluna örmüşse çelikten bir duvar,
    Benim .ceğiz, .cağız diyen bir hükümetim var!
    Bağırsın korkma, nasıl işimize burnunu sokar?
    'Avrupa Birliği' denen tek dişi kalmış canavar!


    Arkadaş, Meclis'e namusuyla çalışanları uğratma sakın!
    İşe aldıracakların, olsun hep sana yakın !
    Gelecektir, cezanı vereceği günler Hakkın,
    Kim bilir belki yarın, belki yarından da yakın!


    Yaktığın yerleri 'orman' diyerek geçme, tanı!
    Çalışanı işten at, doldur kadroya yatanı!
    Gözleri açık yatır seni kurtaran atanı,
    Satılmadik o kaldı, durma satıver şu vatanı!


    Sermaye mutlu olsun, olsa da çevre feda!
    Semizlettin Apo'yu, mezarında dönsün Şüheda!
    Uydurma kanunlarla Meclis'ten getirin seda!
    On bin Yıllık tarihe, yurdum ederken veda!


    Cümlenizin bu yurdu yok etmek mi emeli?
    Yediğiniz herzelere başka ne demeli!
    Oyuverin altını iyice sallansın temeli,
    Yurdumun ki, sonunda vatandaş kükremeli!


    O zaman durur belki gözümden akan yaşım,
    O zaman doğrulur belim, yukarı kalkar başım,
    O zaman boşa gitmez yıllar süren uğraşım!
    HESABINI VERİP TE GİTTİĞİNİZ GÜN KARDAŞIM,


    Dalgalanın dolar gibi sizde şimdi ey suçlular!
    Olsun artık soyguncuya vurulacak bir yular,
    Ebediyen, öyle yok hesapsız bir iktidar!
    Hakkıdır 'garip yaşamış vatandaş'ın da gülmek,
    Hakkıdır ezilmiş milletimin, aydınlık bir İstikbal!

    Cem Yılmaz
  • 12-05-2009, 21:12:46
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Komik mi şimdi bu ?

    -rep
  • 12-05-2009, 21:36:31
    #3
    Marşımızın bu şekilde komikmiş gibi yayınlanmasına oldum olası gıcık oluyorum. Ne oldu bize böyle? Artık güleceğimiz şeyleri de şaşırdık.
  • 12-05-2009, 21:39:39
    #4
    Cem Yılmaz'dan böyle birşey beklemezdim.
  • 12-05-2009, 21:42:55
    #5
    Kaynak neresidir acaba?
  • 12-05-2009, 21:45:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi dalga geçmediği İstiklâl Marşımız kalmıştı onlada geçti! Buna mizah diyor ya pes doğrusu! Türkiye'mizin bağımsızlığını simgeleyen marş ile nasıl geyik yapıyor anlamıyorum!
  • 12-05-2009, 21:48:56
    #7
    doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar demişler ya yazılan yorumlar da aynen öyle olmuş. ortada dalga geçilen birşey yok tersine tam olarak içinde yaşadığımız gerçekler yüzümüze vuruluyor, insanlar da kötü gerçeklerin yüzüne çarpılmasını sevmezler.
  • 12-05-2009, 21:51:16
    #8
    Misafir
    Konu ilgi gördüğünden dolayı kilit.