Bi dalga geçmediği İstiklâl Marşımız kalmıştı onlada geçti! Buna mizah diyor ya pes doğrusu! Türkiye'mizin bağımsızlığını simgeleyen marş ile nasıl geyik yapıyor anlamıyorum!