• 08-05-2009, 21:55:26
    #19
    KraLResim.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarda yaşına göre giyinmeli demi? 250 yaşında birinin bikini giymesi ne kadar doğru.

    Ona sen karışamazsın, kişinin tercihidir.Sana tipin kayık, dışarı çıkma diyorlar mı?
  • 08-05-2009, 22:00:17
    #20
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona sen karışamazsın, kişinin tercihidir.Sana tipin kayık, dışarı çıkma diyorlar mı?
    Tipim kayık olmadığı için demiyorlar.Sen bu yüzdenmi dışarı çıkmıyorsun?
  • 08-05-2009, 22:06:39
    #21
    KraLResim.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipim kayık olmadığı için demiyorlar.Sen bu yüzdenmi dışarı çıkmıyorsun?
    Tipinin kayık olmaması ile ilgili değil, millet sen değil ki beğenmediklerine laf atsın.
  • 08-05-2009, 22:10:11
    #22
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipinin kayık olmaması ile ilgili değil, millet sen değil ki beğenmediklerine laf atsın.
    Sence bu konu buraya neden açıldı?Kadına aramızda para toplayalım tedavi ettirelim diyemi?
  • 08-05-2009, 22:20:59
    #23
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona sen karışamazsın, kişinin tercihidir.Sana tipin kayık, dışarı çıkma diyorlar mı?
    gel gelelim ruhlar aleminde yaşamıyoruz
  • 09-05-2009, 00:48:56
    #24
    Platin üye
    kralresim.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mezardan izin alıp tatile gelmiş