• 08-05-2009, 19:17:03
    #10
    bu kadın gibi bir yabancı kadını kuşadasında görmüştüm insan sokağa çıkmaya utanır böyle teyze bikini giymiş
  • 08-05-2009, 19:34:11
    #11
    Kişilerin görünüşleri ile dalga geçmek ne kadar doğrudur bilemem.Unutmayın her insan yaşlanır.

    İnsanlarda yaşına göre giyinmeli demi? 250 yaşında birinin bikini giymesi ne kadar doğru.

    doğru iki farklı bakış açısı (:
  • 08-05-2009, 19:37:54
    #12
    Öyle demeyin belki hastadır rahatsızdır. Ama zayıflayacağım diye yaptıysa onu bilemeyeceğim.
  • 08-05-2009, 19:39:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kadın Neden Kıyafet Giymiş ki ? Ortada Birşey Yok.
  • 08-05-2009, 20:26:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yok artık Lebron..
  • 08-05-2009, 20:30:47
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tatilde görsem korkarım bu kadından ben Hasta filan olsa o şartlar altında bu tarz bir resim çekinmezdi sanırım. Montaj da olabilir .
  • 08-05-2009, 20:42:22
    #16
    one gerçek mi bu
  • 08-05-2009, 20:44:53
    #17
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Allah şifa versin.
  • 08-05-2009, 21:17:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yemek yememiş bu hiç