• 10-05-2023, 15:54:49
    #1
    Fark ettiğim bir şey söylemek istiyorum Merhaba ben Abdülhamid ile Merhaba ben Eylül , isimler örnek verdim yani cinsiyete göre forumda yeni gelenlere farklı karşılama var daha doğrusu daha fazla hoşgeldin mesaji.
    • ufukmedia
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-05-2023, 15:55:43
    #2
    Bir ajanstan fazlası
    Bu işler sadece forumda böyle değil hocam😅
  • 10-05-2023, 15:56:02
    #3
    garı varmı garı mısır varmı kasmfdblkmamaöffşsaöfddvv

    espri yapıyom
  • 10-05-2023, 15:57:44
    #4
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    😂 forumda bir kadın merhaba yazdığı an bir girdim profilde 1000+ ziyaretçi ben kaç aydır kaç mesaj attım ticaretim oldu hala sayım 600 olamadı
  • 10-05-2023, 15:58:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Güzel şeyler.
  • 10-05-2023, 16:01:20
    #6
    Hocam asker koğuşuna merhaba ben ahmet diye girene hoş geldin dersin, ama merhaba ben ayşe diye giren birini görünce afallarsın gayet doğal yani
  • 10-05-2023, 16:03:01
    #7
    Bunun bu forumla ilgisi yok aslında, bir çarşıda bile bir erkek dükkan acınca gelen esnaf ziyaretiyle kadın dükkan acınca gelen esnaf ziyareti eşit olmaz. Çünkü genel olarak (kuaför vs. hariç) kadınların esnaflığa girişimine alışık değil milletimiz. Burasıda bir çarşı zaten, bizlerde esnafız. Bir kadın girşimcinin bu çarşıya katılmasına daha fazla destek veriyor, gözümüzde daha değerli tutuyoruz.
  • 10-05-2023, 16:03:57
    #8
    Merhaba bende Fatih.

    Harika çözümleme , bu yeteneği daha yararlı konularda kullanırsak iyi olur hocam.