Fark ettiğim bir şey söylemek istiyorum Merhaba ben Abdülhamid ile Merhaba ben Eylül , isimler örnek verdim yani cinsiyete göre forumda yeni gelenlere farklı karşılama var daha doğrusu daha fazla hoşgeldin mesaji.