• 20-04-2023, 23:01:05
    #1
    Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
    Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim
  • 20-04-2023, 23:02:43
    #2
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
    Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim

    Aparat Yaptırıp Tüpe Doldurabilirsin
  • 20-04-2023, 23:02:58
    #3
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
    Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim
    İmzanız güzelmiş hocam
  • 20-04-2023, 23:04:04
    #4
    Biz bu şekilde götürmeye başladık. Tavsiye ederim
  • 20-04-2023, 23:04:17
    #5
    Köyde olduğunuz için doğalgaz ücretsiz mi hocam doğru mu anladım ?
    Evet doldurabilirsiniz ama patlayabilir dikkat edin
  • 20-04-2023, 23:06:35
    #6
    Tüple yetinmeyin büyük büyük depolara doldurun satıp köşeyi dönersiniz.
  • 20-04-2023, 23:11:25
    #7
    Tüp ile kullanabildiğiniz (Ocak, şofben vb) cihazları doğalgazla direkt kullanamazsınız. Yoğunlukları farklıdır.
  • 20-04-2023, 23:17:45
    #8
    O deÄŸil de , herkes sıcak su ile ısınma sistemi geliÅŸtir buna eminim , 😁

    Türk milleti enteresan insanlarız ,

    Neyse hayırlı olsun umarım daha nice bu denli güzel haberler gelir , mesela benzin mazot bir depo iki depo bedava sonra 1 sene yarı fiyatına gibi
  • 21-04-2023, 00:03:56
    #9
    piknik tüp basıncı 2-3 bar dır (propan+ az miktarda bütan) işletme basıncı 17,5 bar
    doğal gaz ev 0,21 bar (%95 metan, az miktarda da etan, propan atom, bütan)

    Mümkün önce evdeki gazı sıkıştırıp basıncı 10 bar üzerine çıkaracaksın sonra tüpe göndereceksin ancak sıvılaştıramayacağın için (ayrı bir işlem gerekiyor) yüksek kütlelerde depolayamayacaksın