Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim
Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim
Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim
O deÄŸil de , herkes sıcak su ile ısınma sistemi geliÅŸtir buna eminim , 😁
Türk milleti enteresan insanlarız ,
Neyse hayırlı olsun umarım daha nice bu denli güzel haberler gelir , mesela benzin mazot bir depo iki depo bedava sonra 1 sene yarı fiyatına gibi
piknik tüp basıncı 2-3 bar dır (propan+ az miktarda bütan) işletme basıncı 17,5 bar
doğal gaz ev 0,21 bar (%95 metan, az miktarda da etan, propan atom, bütan)
Mümkün önce evdeki gazı sıkıştırıp basıncı 10 bar üzerine çıkaracaksın sonra tüpe göndereceksin ancak sıvılaştıramayacağın için (ayrı bir işlem gerekiyor) yüksek kütlelerde depolayamayacaksın