Arkadaşlar sorum var başlığına yazacaktım ama buraya daha uygun olabilir diye düşündüm.
Doğalgaz ücretsiz oldu ama ben köyde yaşıyorum. Aklıma acaba evdeki doğalgazı tüpe doldurup kçöyde kullanabilir miyim diye bir soru geldi. Böyle bir şeyin deneneceğine nedense eminim