• 24-04-2009, 16:43:31
    #1
    Ergenekon operasyonları, mizahçılara da ilham kaynağı oldu. İşte paşaları, kazıları, paraları, GATA'sı, ilginç sanıkları ve 'kamyoncu yazıları' tadında esprilerin konusu oldu...
    Yeni Şafak gazetesinin haberine göre; Türkiye'nin gündemine damgasını vuran asrın davası Ergenekon, operasyonları, ilginç sanıklarıyla geyik muhabbetlerinin de vazgeçilmez konuları arasına girdi. İşte o espriler...

    Ergenekoncusun dediler, iktidarı vermediler.
    Ergenekon dediğin nedir ki gülüm, ben senin için Gladyo'yu bile göze almışım.
    Hatalıysam Silivri'de görüşelim.
    Kazancımız bilek zoru, Allahım sen bizi 13. dalgadan koru!
    Dalga dalga geldiler, bizlen dalga geçtiler.
    Sen kaçıncı dalgadansın arkadaş?
    Yiğit kavgasız, Ergenekon dalgasız olmaz.
    Yollar gidişime, kızlar bomba atışıma hasta.
    Eylemde seçiciysem günahım ne?
    Tek rakibim Gladyo.
    Herkes sanıyor ki hastayım, oysa Silivri'de mapustayım.
    Demirel'in hastasıyım, provokasyonun ustasıyım.
    Gaz, fren, şanzıman; cephanesiz halim duman.
    En hakiki mürşit, turşucu Hurşit.
    Aramasın gözler onu, o şimdi tutuklu.
    Sen sus, eylemin konuşsun.
    Ömür biter, saklanan cephaneler bitmez...
    Dünya dikenli bir hayat, hep Ergenekoncularda mı kabahat ?
    Varsa yalanım, asit kuyularında yanayım.
    Dalgalandım da duruldum, 12. dalgada vuruldum!
    Ergenekon dalga dalga, benim radyom kısa dalga.
    Her kızda resmim, her savcıda ismim vardır
    Burma burma bıyıklarım 12. dalgada ayıklarım.
    Ömür biter dalga bitmez.
    Paşa ve darbeler popüler
    Darbemi yaparım, Paşa Paşa yatarım.
    Yakamoz, Sarıkız, Ayışığı, darbeden mi geliyon tugayın yakışığı
    Darbelerin ustasıyım, GATA'nın hastasıyım.
    Şoför molasız, darbe medyasız olmaz.
    Gatakulli yapma bana, yamyam bakteri yollarım sana.
    Bir sana, bir de GATA'nın sabah uykusuna hastayım.
    Gönlünde yer yoksa bana güzelim, fark etmez ben GATA'ya da giderim
    Ergenekon gidişime,Hurşit duruşuma hasta.
    Önünü görmeden sollama, Hurşite acı haber yollama.
    1 numara espriler
    Yoksa sende bi numara yok mu be 1 Numara ?
    1 Numara sağolsun.
    Rampaların ustasıyım, 1 Numara'nın hastasıyım.
    Perinçek de sollardı.
    Ergenekon dalgalandı, bilmem nasıl algılandı.
    Ergenekon ETÖ ETÖ, konuşuyor öte öte!
    Silivride yer yoksa güzelim, Ben İmralıya giderim.
    Yolların kralı man, şovların kralı Tuncay Özkan.
    Bombayı atarım, gerekirse yatarım.
    Haberal'dan haber geldi, Güniz Sokak kederlendi.
    Miras değil örgüt parası.
  • 24-04-2009, 18:10:45
    #2
    sonuncu baya güzelmiş
  • 24-04-2009, 19:34:21
    #3
    " Dünya dikenli bir hayat, hep Ergenekoncularda mı kabahat ? " Güzel.

    Teşekkürler.
  • 09-05-2009, 15:14:08
    #4
    Bu Konuya -rep veren zihniyet ? neden -rep verme gereği duydu halen anlamış değili :P
  • 09-05-2009, 16:14:50
    #5
    Güzel sözler +rep
  • 10-05-2009, 01:22:19
    #6
    Traji komik.Trajedinin komediye dönüştüğü an.
  • 10-05-2009, 02:18:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kanayan yaramıza espiriyle yaklaşım olmuş

    Teşekkürler
  • 10-05-2009, 04:16:12
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İyi olmuş Siyasete giriyor bence kitlenmesi lazim konu

    GirindirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Konuya -rep veren zihniyet ? neden -rep verme gereği duydu halen anlamış değili :P
  • 10-05-2009, 11:16:14
    #9
    by_hunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olmuş Siyasete giriyor bence kitlenmesi lazim konu

    Siyasi Bir Konu OLabilir Ama Tamamen Geyik Üzerine...

    -rep veren arkadaşlar gülüyorum size -27 olmuşum eyw

    Not: Konu Siyasi Konuysa Yönetici Arkadaşlar Konuyu Kilitlesin