• 12-05-2009, 21:45:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bombayı atarım, gerekirse yatarım.
    Herkes sanıyor ki hastayım, oysa Silivri'de mapustayım.
  • 12-05-2009, 22:05:44
    #11
    Teşekkürler..
  • 13-05-2009, 10:11:05
    #12
    girindirnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuya -rep veren zihniyet ? Neden -rep verme gereği duydu halen anlamış değilim
    Ergenekoncudur belki...
  • 13-05-2009, 11:25:31
    #13
    GirindirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaz, fren, şanzıman; cephanesiz halim duman.
    Bu çok hoşuma gitti
  • 13-05-2009, 18:22:44
    #14
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ergenekoncudur belki...

    belkide eyw
  • 13-05-2009, 18:45:16
    #15
    Eline sağlık, güzeller