joseph34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
türkiye için bindirim vakti
33
●2.054
- 07-04-2023, 19:33:32ve birsürü bu almanya bizi kıskanıyor diyen cahiller var işte...
- 07-04-2023, 19:34:42Kıskanıyorlar hocamAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor
çok şükür harika durumdayız - 07-04-2023, 19:37:56Kıskanıyor tabi. Merkel ile erdoğan buluştuğunda, merkelin gözündeki korkuyu görmedin herhalde? SubhanallahAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2023, 19:52:30Kamera nerde hocam ?paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2023, 19:53:06Üyeliği durduruldu07.04.2023 tarihinde Saat 19:07:19'de R10 platforumda sakalper isimli üyenin yaptığı paylaşımla hiçbir ilgi ve alakam yoktur.
- 07-04-2023, 19:53:40ben zaten silivride oturuyorumhesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2023, 19:54:08Onların eurosu varsa bizim de Allahımız var ! Olmadı soğan ekmek yeriz ya da porsiyonları küçültürüz..!sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor
.......