Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve birsürü bu almanya bizi kıskanıyor diyen cahiller var işte...
Kıskanıyorlar hocam biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor çok şükür harika durumdayız