sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıskanıyorlar hocam biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor çok şükür harika durumdayız
Onların eurosu varsa bizim de Allahımız var ! Olmadı soğan ekmek yeriz ya da porsiyonları küçültürüz..!