• 07-04-2023, 19:33:32
    #19
    joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada 2. eli 200km de 1700 euro
    ve birsürü bu almanya bizi kıskanıyor diyen cahiller var işte...
  • 07-04-2023, 19:34:42
    #20
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve birsürü bu almanya bizi kıskanıyor diyen cahiller var işte...
    Kıskanıyorlar hocam biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor çok şükür harika durumdayız
  • 07-04-2023, 19:37:56
    #21
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve birsürü bu almanya bizi kıskanıyor diyen cahiller var işte...
    Kıskanıyor tabi. Merkel ile erdoğan buluştuğunda, merkelin gözündeki korkuyu görmedin herhalde? Subhanallah
  • 07-04-2023, 19:52:30
    #22
    paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıskanıyor tabi. Merkel ile erdoğan buluştuğunda, merkelin gözündeki korkuyu görmedin herhalde? Subhanallah
    Kamera nerde hocam ?
  • 07-04-2023, 19:53:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    07.04.2023 tarihinde Saat 19:07:19'de R10 platforumda sakalper isimli üyenin yaptığı paylaşımla hiçbir ilgi ve alakam yoktur.
  • 07-04-2023, 19:53:40
    #24
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    07.04.2023 tarihinde Saat 19:07:19'de R10 platforumda sakalper isimli üyenin yaptığı paylaşımla hiçbir ilgi ve alakam yoktur.
    ben zaten silivride oturuyorum
  • 07-04-2023, 19:54:08
    #25
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıskanıyorlar hocam biz 8500 birim maaş alıyoruz onlar 2000 birime çalışıyor çok şükür harika durumdayız
    Onların eurosu varsa bizim de Allahımız var ! Olmadı soğan ekmek yeriz ya da porsiyonları küçültürüz..!
  • 07-04-2023, 19:57:36
    #26
    .......
  • 07-04-2023, 22:10:33
    #27
    TL o kadar bereketli ki 1 tane Euro görünce 21 e fırlıyor