• 27-03-2023, 16:18:39
    #1

    Hergün hergün neden böyle mesajları alıp duruyorum 😂 üye falan mı yapmışlar yoksa bende mi milletvekili oldum.
  • 27-03-2023, 16:20:36
    #2
    ben aday adayıyım bana gelmiyor bu kadar ( bunu engellemek için örnek iyi parti ise ona mail atın bir daha sms gelmez)
  • 27-03-2023, 16:20:45
    #3
    Ben olsam gider dava açarım numaramı nerden bulmuşlarda rahatsız ediyolar isteğim dışı diye😁
  • 27-03-2023, 16:21:40
    #4
    Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam gider dava açarım numaramı nerden bulmuşlarda rahatsız ediyolar isteğim dışı diye😁
    Sözleşmeleri okumadan geçerseniz böyle olur
  • 27-03-2023, 16:22:56
    #5
    Bi derdimiz olsa yüzümüze bakmazlar
  • 27-03-2023, 16:23:25
    #6
    2 aylık telefon hattı kişisel olarak kullanıyourm bana da özdağdan mesaj geliyor nereden çekmişler dataları bilmiyorum
  • 27-03-2023, 16:31:30
    #7
    Şikayetvar’da paylaşın bence
  • 27-03-2023, 16:52:44
    #8
    Seçim bittikten sonra gelmez hocam merak etme.