Milletvekilleri neden mesaj atıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Milletvekilleri neden mesaj atıyor
7
●
348
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Milletvekilleri neden mesaj atıyor
27-03-2023, 16:18:39
#1
AdTity
Hergün hergün neden böyle mesajları alıp duruyorum 😂 üye falan mı yapmışlar yoksa bende mi milletvekili oldum.
27-03-2023, 16:20:36
#2
obisa
ben aday adayıyım bana gelmiyor bu kadar
( bunu engellemek için örnek iyi parti ise ona mail atın bir daha sms gelmez)
27-03-2023, 16:20:45
#3
Sientov
Ben olsam gider dava açarım numaramı nerden bulmuşlarda rahatsız ediyolar isteğim dışı diye😁
27-03-2023, 16:21:40
#4
murqlegend
Sientov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam gider dava açarım numaramı nerden bulmuşlarda rahatsız ediyolar isteğim dışı diye😁
Sözleşmeleri okumadan geçerseniz böyle olur
27-03-2023, 16:22:56
#5
Gokenim
Bi derdimiz olsa yüzümüze bakmazlar
27-03-2023, 16:23:25
#6
aliirizabekci
2 aylık telefon hattı kişisel olarak kullanıyourm bana da özdağdan mesaj geliyor nereden çekmişler dataları bilmiyorum
27-03-2023, 16:31:30
#7
Cooper34
Şikayetvarda paylaşın bence
27-03-2023, 16:52:44
#8
neto
Seçim bittikten sonra gelmez hocam merak etme.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler