Sientov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam gider dava açarım numaramı nerden bulmuşlarda rahatsız ediyolar isteğim dışı diye😁
Sözleşmeleri okumadan geçerseniz böyle olur