• 19-03-2023, 20:10:44
    #1
    Sizden ricam artık duş almadan her hafta fenerin rakiplerine bahis oynar mısınıız en son şampiyon olduğumuzda liseye gidiyordum yeter gayrı kardeş değil miyiz bırakın bu sene bari kutlayalım

    En son ne zaman ayaklarımı uzatıp rahatça maç izledim hatırlamıyorum, saha içinde ne kadar enteresan olay var ise bir takımın başına gelir mi ya?

    şaka bir yana benim gibi fenerli olupta bir daha izlemeyeceğim diyen, maç günü gelince gönül bağına engel olamayan kaç kişi var? sizin duygularınız, düşünceleriniz nasıl çok merak ediyorum
  • 19-03-2023, 20:12:39
    #2
    Beşiktaşa bekleriz hocam
  • 19-03-2023, 20:13:11
    #3
    Hala şansınız var doğru yol için ❤️💛 🤣
  • 19-03-2023, 20:13:31
    #4
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaşa bekleriz hocam
    Kopamayız be hocam doğuştan bu tutku
  • 19-03-2023, 20:13:32
    #5
    Koulouris 😳
  • 19-03-2023, 20:14:25
    #6
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopamayız be hocam doğuştan bu tutku
    Biz de çok iyi değiliz zaten hocam ama dediğiniz gibi kopamıyoruz.
  • 19-03-2023, 20:29:16
    #7
    Ne eski Fenerbahçe var, nede eski galatasaray gerçi Galatasaray baya düzeldi geçen seneye göre ama Fenerbahçe için aynı şeyi söyleyemem 😂♥️💛
  • 19-03-2023, 20:30:23
    #8
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne eski Fenerbahçe var, nede eski galatasaray gerçi Galatasaray baya düzeldi geçen seneye göre ama Fenerbahçe için aynı şeyi söyleyemem 😂♥️💛
    Maalesef hocam. Ülke puanımız çok düştü, lig kalitesi alt seviyelerde. Artık futbolumuz keyif vermiyor..
  • 19-03-2023, 20:34:30
    #9
    13 yasindaki benim oglan gecen baba ben sanki GS ya kayiyom gibi dedi.Hayirdir ulan dedim.Takimda adam gibi futbolcu yok GS herkes var dedi.(sanirim okulda muhabbeti olmus ) Bende zamaninda bizde de yildizlar vardi (ahh aziz baskan ahh) oglum donem donem degisir sabret dedim.Cocuk hakli bizim kadroyu ben bile bilmiyom