13 yasindaki benim oglan gecen baba ben sanki GS ya kayiyom gibi dedi.Hayirdir ulan dedim.Takimda adam gibi futbolcu yok GS herkes var dedi.(sanirim okulda muhabbeti olmus

) Bende zamaninda bizde de yildizlar vardi (ahh aziz baskan ahh) oglum donem donem degisir sabret dedim.Cocuk hakli bizim kadroyu ben bile bilmiyom