Sizden ricam artık duş almadan her hafta fenerin rakiplerine bahis oynar mısınıız en son şampiyon olduğumuzda liseye gidiyordum yeter gayrı kardeş değil miyiz bırakın bu sene bari kutlayalım

En son ne zaman ayaklarımı uzatıp rahatça maç izledim hatırlamıyorum, saha içinde ne kadar enteresan olay var ise bir takımın başına gelir mi ya?

şaka bir yana benim gibi fenerli olupta bir daha izlemeyeceğim diyen, maç günü gelince gönül bağına engel olamayan kaç kişi var? sizin duygularınız, düşünceleriniz nasıl çok merak ediyorum