• 25-07-2008, 09:44:15
    doğru haklısın
    unutkanlık işte
    yaşlandığımı hissetmeye başlıyorum

    "Yaş otuz beş yolun yarısı eder.
    Dante gibi ortasındayız ömrün."


    gerçi yaş 35 dante gibi yolun yarısında değiliz ama 30'da dayadık.

    İstanbul'un trafiği ve sıkıntısı ömürden ömür yiyor.

    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydınlar

    Konuyu sen açmışsın 1 senedir takip etmemişin
  • 25-07-2008, 09:51:25
    günaydın..
    1 yıldan fazla olmuş..

    kendi konunu hortlatmışsın
  • 25-07-2008, 09:54:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    günaydın r10 halkı
  • 25-07-2008, 09:56:17
    günaydın arkadaşlar
  • 25-07-2008, 12:33:24
    bende öğle sonrası diye açacam
  • 25-07-2008, 12:50:56
    iyi olur.
    mesela 5 çayı adı altında açarsan talep olur
    infazci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende öğle sonrası diye açacam
  • 25-07-2008, 13:00:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gündüzcüler Topiği diye bir topik var zaten gereksiz bir topik bence
    kolay gelsin.
  • 25-07-2008, 13:19:31
    Üyeliği durduruldu
    Bu daha once acılmıs bir topic.
  • 25-07-2008, 14:06:30
    Ozaman bunu devam ettirelim euhehe