doğru haklısın
unutkanlık işte

yaşlandığımı hissetmeye başlıyorum
"Yaş otuz beş yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün."
gerçi yaş 35 dante gibi yolun yarısında değiliz ama 30'da dayadık.
İstanbul'un trafiği ve sıkıntısı ömürden ömür yiyor.
Günaydınlar
Konuyu sen açmışsın 1 senedir takip etmemişin