doğru haklısın
unutkanlık işte
yaşlandığımı hissetmeye başlıyorum

"Yaş otuz beş yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün."


gerçi yaş 35 dante gibi yolun yarısında değiliz ama 30'da dayadık.

İstanbul'un trafiği ve sıkıntısı ömürden ömür yiyor.

mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydınlar

Konuyu sen açmışsın 1 senedir takip etmemişin