Konu
Sabahcılar Topiği
25-07-2008, 12:50:56
#105
mahmutsan
iyi olur.
mesela 5 çayı adı altında açarsan talep olur
infazci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende öğle sonrası diye açacam