• 06-03-2023, 22:50:18
    #1


  • 06-03-2023, 22:59:28
    #2
  • 06-03-2023, 23:00:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    r10'un logosu neden aslan ? Ayrıca 1. görseldeki coşkun çetin hocamız olması gerek
  • 07-03-2023, 00:46:41
    #4
    At1lla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'un logosu neden aslan ? Ayrıca 1. görseldeki coşkun çetin hocamız olması gerek
    yağ çekmeyi sevmiyorum hocam ben aslında kendimi koydum 😂