Konu
Oylar r10 a diyoruz
07-03-2023, 00:46:41
#4
obisa
At1lla adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10'un logosu neden aslan
? Ayrıca 1. görseldeki coşkun çetin hocamız olması gerek
yağ çekmeyi sevmiyorum hocam ben aslında kendimi koydum 😂