At1lla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'un logosu neden aslan ? Ayrıca 1. görseldeki coşkun çetin hocamız olması gerek
yağ çekmeyi sevmiyorum hocam ben aslında kendimi koydum 😂