Şirket bağkur ödemeleri 50k birikti damga vergisi mükellef ödemesi birikti kurumsal plus bitiyor sanırım batmış bir şirket diyebilirim kendime eğer çok kazanmıyorsanız benim gibi iş adamı havalarına girmeyin sonra benim gibi ac kalırsınız
Elveda güzelim