Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmetin iyi ise Kurumsal Plus olmadanda satış yapabilirsin. Kurumsal olupta hizmetinden memnun kalmadığım çok kişi oldu ve onlarla alışveriş yapmamaya çalışıyorum. Üyelik bitiyor işlerim kötü olacak diye düşünme. Yaptığın hizmetin kalitesine odaklan yeter.
2 sene önce daha fazla kazanıyordum kurumsal plus yokken ama ölü fiyata çalışmadan iş bulmak çok zor artık birşey alırken ucuz bakıyor herkes