Teklif amaçlı mesaj atarken kişiye, mesajın ilk başlarında kişinin açtığı konunun linkini de koyup "bu konudan dolayı bu mesajı atıyorum" yazıyorum. Ceza yemeyi engeller mi bilmem ama belki forum halkının işine yarar.
Hocam verilen ceza puanları siliniyor mu ? Forumda yeniyimde bugün ilk cezayı aldık(yanlış ilandan)
1 yıl içinde 20 ceza puanı olursa otomatik 1 hafta ban cezası var. her ceza puanının gerçerliliği 1 yıl sonra bitiyor, ama profilden silinmiyor. sicile işleme gibi düşünün hani ceza süresi bitse bile yediği ceza ve sebepleri profilde kalıyor