• 02-02-2023, 20:35:38
    #1
    backlinkmatik.com
    baksanıza r10 cezasına bile 1 senede %60 zam gelmiş hayat pahalılıgından ceza bile almaya korkar olduk




    not: aynı konudan ceza alınca katlanıyordur belki her seferinde bilmiyorum
  • 02-02-2023, 20:36:11
    #2
    Bu sorunlar benimde profilimde yığınla var
  • 02-02-2023, 20:37:07
    #3
    öelden mesajlaşmaya korkuyoruz inanki reklam yapıyosun deyip ceza aalcaz diye geçmişolsun
  • 02-02-2023, 20:38:56
    #4
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baksanıza r10 cezasına bile 1 senede %60 zam gelmiş hayat pahalılıgından ceza bile almaya korkar olduk




    not: aynı konudan ceza alınca katlanıyordur belki her seferinde bilmiyorum

    Hocam verilen ceza puanları siliniyor mu ? Forumda yeniyimde bugün ilk cezayı aldık(yanlış ilandan)
  • 02-02-2023, 20:41:52
    #5
    Teklif amaçlı mesaj atarken kişiye, mesajın ilk başlarında kişinin açtığı konunun linkini de koyup "bu konudan dolayı bu mesajı atıyorum" yazıyorum. Ceza yemeyi engeller mi bilmem ama belki forum halkının işine yarar.
  • 02-02-2023, 21:20:08
    #6
    backlinkmatik.com
    egoyagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam verilen ceza puanları siliniyor mu ? Forumda yeniyimde bugün ilk cezayı aldık(yanlış ilandan)

    1 yıl içinde 20 ceza puanı olursa otomatik 1 hafta ban cezası var. her ceza puanının gerçerliliği 1 yıl sonra bitiyor, ama profilden silinmiyor. sicile işleme gibi düşünün hani ceza süresi bitse bile yediği ceza ve sebepleri profilde kalıyor