Teklif amaçlı mesaj atarken kişiye, mesajın ilk başlarında kişinin açtığı konunun linkini de koyup "bu konudan dolayı bu mesajı atıyorum" yazıyorum. Ceza yemeyi engeller mi bilmem ama belki forum halkının işine yarar.