• 01-02-2023, 13:33:39
    #10
    Henüz 11-12 yaşlarındayken internet w*rez vbulletin kullanarak forumlar kuruyordum. Doğru düzgün temaların hepsi r10 da satılıyordu ancak hem verecek param yoktu hem de o dönemde sadece domain uzantısı ile üyelik talebi alınıyordu. Ben o zamanlar hakim olmadığım için uzaktan konuları okumakla yetinirdim. Çok uzun zaman sonra üyelik nasip oldu (:.
  • 01-02-2023, 13:37:23
    #11
    ben hatırlamıyorum bile ne zaman kayıt olduğumu
  • 01-02-2023, 14:39:42
    #12
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hatırlamıyorum bile ne zaman kayıt olduğumu

    • fatihbaz
    fatihbaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2023, 15:50:51
    #13
    Administrator
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam @Coşkun Çetin; den 15 yıllık üyelik talep edebilirsin. Mahsun karacaya geçtiği kıyağı sanada geçebilir
    mahsunun eski üyeliği var nicki ve eski yazılarını göstermek istemediği için eski üyeliği ile aynı tarih yaptık bilmeden bol keseden atmak güzel mi?
  • 02-02-2023, 00:46:35
    #14
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam @Coşkun Çetin; den 15 yıllık üyelik talep edebilirsin. Mahsun karacaya geçtiği kıyağı sanada geçebilir
    açıklaması yapılmıstı!
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncedende üyeydi hesabında bir sorun vardı yeniden davetiye gönderdik

    hoşgeldin @mahsunkaraca;