Garip R10 Hikayem
13
●702
- 01-02-2023, 13:33:39Henüz 11-12 yaşlarındayken internet w*rez vbulletin kullanarak forumlar kuruyordum. Doğru düzgün temaların hepsi r10 da satılıyordu ancak hem verecek param yoktu hem de o dönemde sadece domain uzantısı ile üyelik talebi alınıyordu. Ben o zamanlar hakim olmadığım için uzaktan konuları okumakla yetinirdim. Çok uzun zaman sonra üyelik nasip oldu (:.
- 01-02-2023, 14:39:42
- 01-02-2023, 15:50:51Administratormahsunun eski üyeliği var nicki ve eski yazılarını göstermek istemediği için eski üyeliği ile aynı tarih yaptık bilmeden bol keseden atmak güzel mi?mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2023, 00:46:35açıklaması yapılmıstı!mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
