Henüz 11-12 yaşlarındayken internet w*rez vbulletin kullanarak forumlar kuruyordum. Doğru düzgün temaların hepsi r10 da satılıyordu ancak hem verecek param yoktu hem de o dönemde sadece domain uzantısı ile üyelik talebi alınıyordu. Ben o zamanlar hakim olmadığım için uzaktan konuları okumakla yetinirdim. Çok uzun zaman sonra üyelik nasip oldu (:.