• 07-04-2009, 17:40:13
    #1
    evt arkadaşlar bölümün amacı ve işlevi hakkında biraz bilgi vereyim aslında yönetici arkadaşlar konuyu sabit yapabilirler güzel ve güncel bir konu.

    Bugün r10 için ne yaptın ve r10 a bugün fayda sagladıgını düşünüyormusun
  • 07-04-2009, 17:47:48
    #2
    ben nette bir 1 saatlik bir araştırma yaptım ve birkaç makale yazdım r10 üyelerine ve fayda sagladıgı kanaatindeyim.
  • 07-04-2009, 18:59:07
    #3
    Bugün Allah için ne yaptın der gibi olmuş.
  • 07-04-2009, 19:05:34
    #4
    ****** izin verirse t-short yapıyorum
  • 07-04-2009, 19:46:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bandwith'ten yedim.

    mesaj sayısını artırdım.

    e yeter bu kadar.