Bugün R10 İçin ne yaptın ? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bugün R10 İçin ne yaptın ?
4
●
205
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bugün R10 İçin ne yaptın ?
07-04-2009, 17:40:13
#1
ALem
evt arkadaşlar bölümün amacı ve işlevi hakkında biraz bilgi vereyim aslında yönetici arkadaşlar konuyu sabit yapabilirler güzel ve güncel bir konu.
Bugün r10 için ne yaptın
ve r10 a bugün fayda sagladıgını düşünüyormusun
07-04-2009, 17:47:48
#2
ALem
ben nette bir 1 saatlik bir araştırma yaptım ve birkaç makale yazdım r10 üyelerine ve fayda sagladıgı kanaatindeyim.
07-04-2009, 18:59:07
#3
teknohaberci
Bugün Allah için ne yaptın der gibi olmuş.
07-04-2009, 19:05:34
#4
Kuralsiz
****** izin verirse t-short yapıyorum
07-04-2009, 19:46:38
#5
Zyxel
Üyeliği durduruldu
bandwith'ten yedim.
mesaj sayısını artırdım.
e yeter bu kadar.
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler