Konu
Bugün R10 İçin ne yaptın ?
07-04-2009, 17:40:13
#1
ALem
evt arkadaşlar bölümün amacı ve işlevi hakkında biraz bilgi vereyim aslında yönetici arkadaşlar konuyu sabit yapabilirler güzel ve güncel bir konu.
Bugün r10 için ne yaptın
ve r10 a bugün fayda sagladıgını düşünüyormusun