evt arkadaşlar bölümün amacı ve işlevi hakkında biraz bilgi vereyim aslında yönetici arkadaşlar konuyu sabit yapabilirler güzel ve güncel bir konu.

Bugün r10 için ne yaptın ve r10 a bugün fayda sagladıgını düşünüyormusun