• 10-01-2023, 21:22:56
    #19
    Benzin bitince r10'a göz atmak nasıl aklına gelir insanın
  • 10-01-2023, 21:24:28
    #20
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı Banaada Attılar
  • 10-01-2023, 21:28:32
    #21
    Growth Manager
    lazenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı Banaada Attılar
    yapalum
  • 10-01-2023, 21:32:50
    #22
    Hocam ışıklı uzaktan kontrollü mouse pili bitti bi pil parası yollar mısınız mümkünse duracell fiyatı üzerinden yollayın
  • 10-01-2023, 21:39:23
    #23
    💚 R10.NET 💚
    Sana özgü olabilir 😊
  • 10-01-2023, 22:08:31
    #24
    Numara paylaşmayın oldu bitti.
    Is yapacaksanız paylaşın
  • 11-01-2023, 03:59:54
    #25
    Bana da aynı şekilde 2 mesaj geldi whatsapp'den.
  • 11-01-2023, 18:58:10
    #27
    lazenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ya bir Konuya Yazdığımda Adamlar sürekli wp numaramdan yazıyor yok Hemşeriyiz R10 da aktif gördüm gibi muhabbetler ediyorlar Bu durumun bir çözümü yok mu ?
    Çözümü kısmen var. Profilinizi ziyaretçilere kapatın.