Nescafe İçmek İçin Bahane Arayanlar - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nescafe İçmek İçin Bahane Arayanlar
18
●
546
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nescafe İçmek İçin Bahane Arayanlar
1
2
3
04-01-2023, 14:04:42
#19
KeyCodE
CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman gel beraber içelim hocam
Nasip hocam: Görelim Mevlam Neyler, Neylerse Güzel Eyler. Davetin için teşekkür ederim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler